Er du en erfaren og selvkørende allround økonomi assistent, der trives med mange forskellige opgaver i hverdagen, så har du her chancen for at søge et spændende og udfordrende job.
Du skal være forandringsvillig, fleksibel og serviceminded og trives med en travl hverdag hvor du også skal møde vores beboere, pårørende, leverandører og andre besøgende med overskud og et smil.
Om stillingen
For at få succes har du en høj grad af selvstændighed og faglighed. Du vil være en del af en velfungerende mindre administration, og arbejde tæt sammen med Regnskabschef, Lønkonsulent og HR chef. Du vil få en hverdag fyldt med spændende udfordringer og vil sidde med varierende opgaver indenfor den daglige drift i bogholderiet, løn, HR og administration.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Debitor-/kreditorhåndtering
- Finansbogholderi
- Ind- og udbetalinger samt bankafstemninger
- Afstemninger
- Periodisering og hensættelser
- Deltagelse i måneds- og årsafslutning
- Administrative ad hoc-opgaver
- Udarbejdelse af løn
- HR-opgaver
Den rette kandidat:
Du er regnskabsuddannet og har bred erfaring fra lignende stilling. Du er fagligt velfunderet, kender til de grundlæggende regnskabsprincipper og har styr på debet/kredit.
Du trives i en mindre afdeling, hvor din fleksibilitet og positive tilgang til opgaverne er alt afgørende for en velfungerende hverdag. Du er imødekommende og serviceminded, og trives i en regnskabsfunktion, som også er et serviceorgan. Som person er du ærlig, har en åben dialog med din kolleger og kan sige til/fra, som er vigtige egenskaber i et godt samarbejde. Ligeledes er du en god sparringspartner og en teamplayer.
Herudover forventes det, at du er:
- Omhyggelig, kvalitetsbevidst, struktureret og detaljeorienteret
- Besidder gode IT egenskaber, er bruger i Excel og gerne erfaring med BC365 og Lessor løn.
- Tager ejerskab for dine opgaver
- Åben for at kaste dig ud i nye udfordringer
- Er proaktiv og opsøgende når du mangler informationer
- God til at samarbejde på tværs af en organisation
- Bidrager til et godt arbejdsmiljø
- Er udadvendt, har gode kommunikationsevner og kan møde folk i øjenhøjde
Stillingen er på 32-37 timer.
Praktisk
Ansøgningsfrist d. 20/8 kl. 12.00
Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 34, og forventet ansættelses-start er d. 1/10. Løn efter gældende overenskomst
Ansøgning sendes til: job@fjordstjernen.dk
For yderligere oplysninger kontaktes
Direktør Annica Granstrøm. Mail: ag@fjordstjernen.dk, direkte nummer: 24658922
eller
Regnskabschef Maj-Britt Damgaard mdam@fjordstjernen.dk, direkte nummer 51832442
Læs mere om os på vores hjemmesider: www.fjordstjernen.dk
This content isn't available right now ... Læs mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook
Lidt hverdagsbilleder fra Fjordstjernen ❤️ ... Læs mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook
Fantastisk Høstfest med over 200 glade gæster 💖
Kæmpestort tak til forretningsdrivende og private som har sponsoreret et væld af gaver til Pårørenderådets amerikanske lotteri. ... Læs mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook
Samvær og samtaler, træning og terapi | Dit Holbæk ... Læs mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook
Vi glæder os til Høstfesten i morgen :-) ... Læs mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook
Tak for alle delinger - stillingerne er besat👍
Fjordcentret søger pædagog :-) ... Læs mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook
GÆSTEBOLIGER
Før sommeren åbnede vi de første 2 Gæsteboliger, og har haft fornøjelsen af flere ældre, som har købt sig til ophold.
Én havde brug for selskab og følte sig ensom i eget hjem. Efter gæsteopholdet har vedkommende erkendt, at det var tid til at tænke på fremtid, og vil søge en plejebolig.
Flere har benyttet sig af et ophold, hvor rask ægtefælle havde brug for en pause, eller var på rejse med familien, hvor den svage ikke kunne komme med.
Flere er blevet udskrevet efter indlæggelse, og havde brug for et rekreationsophold, inden vedkommende skulle hjem til sig selv igen.
Vi glæder os til at byde flere velkommen, snart har vi 4 Gæsteboliger på Fjordstjernen.
Kontakt Rikke Nielsen for rundvisning, en snak om mulighederne, og en pris på netop dit ophold. Opholdet tilrettelægges individuelt, med forventninger til aktiviteter, træning, gåture mv.
Mail: rkni@fjordstjernen.dk
Mobil: 21 31 66 62 ... Læs mereSe mindre
Call Now
1 CommentComment on Facebook
Se Hanne Frovst-Pedersen, hvordan gardin fra bunden er løst.
Cykeltur nydes i lækre omgivelser :-) ... Læs mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook
Tillykke til Fjordcentret :-) ... Læs mereSe mindre
12 CommentsComment on Facebook
Hvor dejligt. 💪🏻🍾🍾
Dejligt 🤩 vi glæder os til Anders starter hos jer om et par dage 👌🏻
Hvor dejligt at høre
Woooo hooooo 🤩😀🫶🏻
Flot 👏👏👍🤩
Sådan😀
Fedt
Skønt for Fjordstjerne, beboere og medarbejder🙌
Sådan, godt gået
Hanne Kidmose ❤️❤️❤️❤️
Wauv !! TOP-karakter på samtlige parametre !!!! 👍👏
Og det passer alt sammen!👍🤩😍
View more comments
Er det dig? ... Læs mereSe mindre
0 CommentsComment on Facebook